۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

با وجود همه تاخیرها؛

«جیغ ۷» می‌آید/ بازگشت وحشت در آغاز سال ۲۰۲۶

«جیغ ۷» می‌آید/ بازگشت وحشت در آغاز سال ۲۰۲۶

فیلم «جیغ ۷» در دومین ماه سال ۲۰۲۶ راهی سینماها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «جیغ ۷» جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های ترسناک، پس از تحمل تاخیرهایی که در تولید آن ایجاد شد و تغییر بازیگران، سرانجام ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.

این خبر را نیو کمپل که پس از ترک فیلم در قسمت ششم به دلیل اختلاف بر سر دستمزد، بار دیگر به این مجموعه بازگشته و کوین ویلیامسون، خالق سریال و کارگردان این قسمت، در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند.

در زمان اکران این فیلم هیچ اکران مهم دیگری در برنامه ها جای ندارد و یک هفته پس از آن «گربه در کلاه» و«هوپرز» دیزنی و پیکسار که هر ۲ فیلم‌های خانوادگی هستند، اکران می‌شوند.

این پروژه از زمانی که اعلام شد در دست ساخت است با مسایل حاشیه‌ای زیادی روبه رو شد و ملیسا باررا که در ۲ فیلم قبلی بازی کرده بود، به دلیل اظهارنظرهایی که درباره نسل کشی اسرائیل در غزه مطرح کرده بود، از این فیلم اخراج شد. جنا اورتگا که با باررا همبازی بود هم با عنوان تلاقی فیلمبرداری با سریال «چهارشنبه» از بازی در فیلم انصراف داد و کریستوفر لاندون، کارگردان «روز مرگ مبارک» که قرار بود کارگردان فیلم باشد، در دسامبر سال ۲۰۲۳ از این پروژه بیرون رفت و آن را «یک شغل رویایی که به یک کابوس تبدیل شد» خواند و پس از آن ویلیامسون جایگزین او برای کارگردانی شد. تولید فیلم پیش از آن هم به دلیل ۲ اعتصاب انجمن فیلمنامه نویسان و بازیگران هالیوود، متوقف شده بود.

پارامونت پیکچرز توزیع کننده این فیلم خواهد کرد.

پس از اکران نه چندان موفق «جیغ ۴» در سال ۲۰۱۱، این مجموعه فیلم سال ۲۰۲۲ با فیلم «جیغ» و سال ۲۰۲۳ با عنوان «جیغ ۶» که هر ۲ توسط مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت کارگردانی شده بودند، دوباره به راه خود ادامه داد.

گای بوسیک یکی از اعضای اصلی شکل گیری این فیلم ها نویسنده فیلم قسمت هفتم هم هست.

کد خبر 6243982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha